
Varför koordinator
Att ta hjälp av en koordinator
Fördelarna med att anlita en koordinator är flera. Att planera ett bröllop eller event är fantastiskt roligt, men det kan också vara svårt. Svårt i den bemärkelsen att ni inte vet var ni ska börja, att det kan vara stressigt, att det är många beslut som ska tas och att det är tidskrävande! Alla har inte all den tid över för att skapa just det bröllop eller event som de så gärna vill. All planering sker tillsammans med Magical Memories och ni kommer vara en del av hela planeringsprocessen från idé till genomförande. Magical Memories vill hjälpa er att skapa er dröm och vision!
Vid bröllopskoordinering ser Magical Memories till att er bröllopsdag blir precis som ni har önskat! Magical Memories ser till att allt blir förberett i tid i lokalen, att körschemat följs samt tar hand om oförutsedda händelser som kan dyka upp under dagen. Uppdraget är att få er att känna er lugna och trygga genom hela processen - från idé till genomförande. Ert uppdrag blir endast att njuta av varandra och av er stora dag när ni firar kärleken mellan er! Tillsammans med er vill Magical Memories skapa det bröllop som ni har drömt om och skapa magiska minnen som består livet ut!
Vid konsultation, planering, dekorering samt koordinering för andra event, såsom babyshower, barnkalas, student eller någon annan tillställning så finns Magical Memories också här! Berätta om er vision så börjar vi skapa magi! Även företag är varmt välkomna att att höra av sig.
I de olika tjänsterna ingår moodboard och checklistor som ni kan använda i er planering - antingen tillsammans med Magical Memories eller vidare på egen hand. Ni avgör hur mycket stöd ni behöver och vi gör en personlig planering utifrån era önskemål.